Saturday, July 23, 2011

Τι χρώμα έχουν οι πασχαλίτσες;


Source
Το σημερινό ποστ είναι αφιερωμένο στην Ladybug που ψάχνει για καινούργιο σπίτι.  Αφού δεν μπορώ να τη βοηθήσω στην αναζήτηση, είπα τουλάχιστον να βοηθήσω με τη διακόσμηση και έψαξα φωτογραφίες για έμπνευση. Μαντέψτε ποιο είναι το αγαπημένο της (και αγαπημένο μου) χρώμα!
Source
Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός μωβ-λευκό. Έτσι είχα διακοσμήσει το υπνοδωμάτιο στο πρώτο μας σπίτι.  Γενικά το μωβ κάνει ωραία αντίθεση με τα ανοιχτά χρώματα. Στην επάνω φωτογραφία το βλέπετε με λίγο απαλό κίτρινο και μια πινελιά φούξια.

Photo by Andrea Vierucci via My Paradissi
Με κίτρινο και λευκό.
 Photo source.
Παραλλαγή: λευκό, ανοιχτό και λίγο πιο σκούρο θαμπό μωβ και μανταρινί.
 Photo source.
Με ψυχρό καφέ-γκρι και τοίχους στο χρώμα της πέτρας.
Source
Υπέροχη η δαντελένια κουβέρτα.

Και το ιδανικό σκηνικό για ένα απόγευμα στον κήπο. Μπορώ να έχω και μια μεγάλη ανθισμένη πασχαλιά παρακαλώ;



1 comment:

Ladybug said...

Αχ ευχαριστω πολυ!!!! Κι εμένα μου αρέσει με το λευκό αλλά ο καλός μου αντιπαθεί τα λευκά έπιπλα... Οι φωτογραφίες-προτάσεις πάντως υπέροχες!