Friday, April 20, 2012

Nesting fever


Νομίζω πως όλες οι μέλλουσες μαμάδες βλέπουν τον ίδιο εφιάλτη: ότι γεννάνε πρόωρα και δεν έχουν προλάβει να ετοιμάσουν τίποτα. Προσωπικά πέρασα ατέλειωτες ξάγρυπνες νύχτες στριφογυρίζοντας και κάνοντας λίστες στο μυαλό μου. Επί δύο νύχτες το φλέγον ζήτημα στα άδυτα του εγκεφάλου μου ήταν ότι δεν είχα πάρει καθόλου σελτεδάκια. Με την πρώτη ευκαιρία που βρέθηκα σε μαγαζί με παιδικά γέμισα δύο μεγάλες σακούλες με τέτοια. Η ανησυχία φυσικά δεν τελείωσε. Να πλύνω τα μωρουδιακά, να βάψουμε το δωμάτιο, να πάρουμε αυτοκόλλητα, να σιδερώσω τα σεντονάκια, να πλύνω όλα τα καλύμματα του σαλονιού, τις κουρτίνες του σπιτιού, να απολυμάνω τα ντουλάπια. Η διάθεσή μου γλαρώνει με πιτζάμες στον καναπέ, ενώ εγώ τρέχω σε κατάσταση αλλοφροσύνης να προλάβω να οργανώσω τις ντουλάπες, τα απορρυπαντικά, τα τρόφιμα. 

Εννοείται ότι μπορώ να εκλογικεύσω πλήρως την κατάσταση. Ξέρω πολύ καλά ότι το μωρό δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση να μπει στο σπίτι και να ασχοληθεί με το αν το utility συρτάρι της κουζίνας έχει όλα του τα περιεχόμενα τακτοποιημένα σε αυτοσχέδιες θηκούλες. Αν μπορούσα να πείσω και το υποσυνείδητό μου να πάψει να ανησυχεί, τουλάχιστον θα κοιμόμουν τη νύχτα.

6 comments:

Biberologio said...

χΧιιχιχ τι ωραία!
Θα έλεγα να επικεντρωθείς στο αν έχεις έτοιμα τα βασικά (κάπου να κοιμηθεί το παιδί΄όταν έρθει από το νοσοκομείο) και αυτά που θα χρειαστείς ΣΤΟ νοσοκομείο, εσύ. Τα άλλα τα βρίσκεις στην πορεία! (είπε κάποια που έκανε ακριβώς το αντίθετο και το παίζει έξυπνη εκ των υστέρων)!

Η φωτογραφία είναι δική σου?

Claire said...

Ah, oui! Είναι βγαλμένη πριν από μερικές εβδομάδες. Οι τεράστιες φλέβες δεν είναι εντελώς creepy?
Αμέσως πριν από τη Μ. Εβδομάδα η μικρή κατέβηκε κιόλας, κι έτσι η κοιλούμπα δεν είναι τόσο τουρλωτή!Αυτό που όλες περπατάνε σε όλο τον 9ο να εμπεδωθεί το μωρό εγώ το κατάφερα απλώς σκαρφαλώνοντας στον πάγκο της κουζίνας να βιδώσω ένα κουρτινόξυλο...

Biberologio said...

εσυ ανέβηκες κι αυτή κατέβηκε χαχαχαχ

ωραία, περιμένουμε εξελίξεις!
Φιλιά

Eri said...

Που είσαι βρε κορίτσι μου? Ξεκουράζεσαι? Ηρθε το νέο μέλος?
Φιλάκια πολλά!

Claire said...

Έρη μου τώρα πρόσεξα ότι το σχόλιό σου γράφτηκε ακριβώς την ημέρα που γέννησα! Χι χι! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον, όπως θα είδες τελικά ήρθε το νέο μέλος γι' αυτό χάθηκα. Θα τα λέμε τώρα κανονικά, όσο προλαβαίνω βέβαια! Φιλιά!

* said...

Τι είναι τα σελτεδάκια;;;