Sunday, June 10, 2012

Welcome to my world, baby girl!


Από τις 24 Μαΐου 2012 και 11.29 π.μ. είμαι κι εγώ μαμά. Γέννησα φυσιολογικά χωρίς επισκληρίδιο και από τις πρώτες κιόλας ώρες ανέλαβα τη φροντίδα της μικρής μου. Δεν ξέρω τι συνέπειες έχει το γαϊτανάκι των ορμονών της λοχείας στις άλλες μαμάδες, εμένα πάντως όλο αυτό εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο. Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι αυτό το υπέροχο πλασματάκι γεννήθηκε από εμένα και τον άντρα μου, ότι αυτό το ανθρωπάκι, ένας τέλειος οργανισμός σε μικροσκοπικές διαστάσεις, είναι εκείνο το περίεργο ον που είχα 9 μήνες στην κοιλίτσα μου, που με σκουντούσε και γυρνούσε σαν σβούρα και το βλέπαμε σε κάτι θολές ασπρόμαυρες εικόνες μια φορά το μήνα στο υπερηχογράφημα... Πώς μπορείς να αγαπάς κάτι που δεν έχεις δει ποτέ κι όταν τελικά το βλέπεις να νιώθεις τέτοιο δέος και θαυμασμό;

5 comments:

koyan said...

Αχ, καλως σας ώρισε. Καλορίζικο και σιδερένιο και καλά να περνάτε, και να ξέρετε ότι τα καλά είναι όλα μπροστά.

(και όπως σίγουρα θα σου έχουν πει, τώρα, όποτε μπορείς να κοιμηθείς, κοιμήσου).

Claire said...

Ευχαριστούμε πολύ, koyan, και εσείς να χαίρεστε την οικογένειά σας!

Magda said...

Να σας ζήσει!! Υγιής και καλότυχη να είναι!

Claire said...

Να είσαι καλά, Μάγδα μου, ευχαριστώ πολύ!!

Biberologio said...

Συγχαρητήρια! Καλώς ήρθε! Να σας ζήσει!